Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Podsumowanie lipca


Witajcie! Przedwczoraj skończył się pierwszy miesiąc wakacji. Lipiec minął mi, jak z bicza strzelił, na czytaniu, recenzowaniu, oglądaniu i trochę także na podróżowaniu. W podsumowaniu czerwca (KLIK) snułam plany zmniejszenia kolejki książek stojących na półce. W pewnym sensie mi się udało (o tym za chwilkę), a  pewnym sensie nie (to już temat na inną okazję ^^).

Jako, że nie był to miesiąc szczególnie pracowity, udało mi się przeczytać i zrecenzować aż 9 książek:
2. Wśród obcych str. 366
3. Brudny świat str. 293
5. Goniąc cienie str. 323
6. Chłopcy str. 318
7. Dziedzictwo mroku str. 436
8. Łaska utracona str. 478

W sumie 3543 stron w miesiącu, niecałe 115 dziennie.

Na blogu ukazały się także recenzje dwóch magazynów. Czwarty już numer Fanbook'a (recenzja: tu) oraz recenzja magazynu do nauki języka angielskiego English Matters (KLIK), wydawnictwa Colorful Media, z którym nawiązałam współpracę. Niedługo powinna też się pojawić recenzja wydania specjalnego tejże gazety.

Z ciekawszych rzeczy, wspomnę jeszcze o krótkiej relacji ze spotkania z autorami, Katarzyną Miszczuk i Przemkiem Angermanem (tutaj), stosiku na lato i czwartej już nominacji do LBA. A, i mam zamiar... hmm, właściwie już prowadziłam na blogu nowy cykl dyskusji zatytułowany "Ad rem..." (post wprowadzający). Pierwsza dyskusja pojawiła się już wczoraj (tu) :-)

Teraz trochę liczb: obserwatorzy - 121 (+6); osoby mające mnie w kręgach - 138 (+4); liczba wyświetleń - 3557; dodane komentarze - 120. Dziękuję!

Sierpień również mam zamiar przeznaczyć na czytanie (hah, oryginalnie). Jadę także do Elbląga (ale na razie nie zdradzę, dlaczego :-)).  Poza tym, raczej nie przewiduję innych ciekawych wydarzeń... ale jeśli coś się wydarzy, na pewno dam Wam znać :-)

Żeby już zakończyć, tradycyjnie zadam pytanie: jak Wam minął lipiec? Ile książek przeczytaliście?

Nefmi

15 komentarzy :

  1. Ja w lipcu tylko 5 książek, ale sierpień będzie lepszy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i tak dobrze. Na pewno będzie! Życzę powodzenia :)

      Usuń
  2. Pięknie Nefmi :)
    Zazdroszczę "Miłości bez..." :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Jestem pewien, że w Elblągu Ci się spodoba :) Zapraszam też na moje podsumowanie http://czytalski.blogspot.com/2014/08/podsumowanie-czytalskiego-lipca.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam taką nadzieję :) Dziękuję, chętnie zajrzę :)

      Usuń
  4. Gratuluję, nie tylko wyników, ale także współpracy :) U mnie 11 przeczytanych pozycji, czyli jak na mnie, wcale nie najgorzej :D

    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ^^ 11 książek to świetny wynik! Gratuluję! :)

      Usuń
  5. u mnie niestety tylko 5 książek - to wszystko przez te upały :D
    gratuluję wyników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 książek to także dobry wynik :) Rzeczywiście, upały skutecznie utrudniają lekturę :/
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. Ja jakoś nigdy podsumowań nie robię :) Ale życzę Ci owocnego sierpnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam robić od stycznia :) Dziękuję i wzajemnie :D

      Usuń
  7. witam chce zaprosić was na analizę kolorystyczna online naprawdę niedrogo więcej szegołow u mnie na http://sposobnawszystkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Raczej nie skorzystam. Chciałabym tylko zapytać, jak analiza kolorystyczna ma się do książek i ich recenzji? Bo ja nie widzę żadnego związku i nie wiem, dlaczego reklamujesz się z tym na moim blogu...

      Usuń
  8. Woo 9 książek. Sporo.
    Ja przeczytałam chyba 6 książek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje miasto <3 Mam nadzieję że Ci się spodoba!

    OdpowiedzUsuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!