Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Stosik z potworem :-)

Mimo postanowienia o niekupowaniu nowych książek, kilka razy mi się to zdarzyło. Bo jak nie kupić, jak jest TAKA okazja? :)

Ale chyba nie to Was interesuje... A więc w lipcu i okolicy do mojej biblioteczki dołączyły następujące książki:
1. "Córka żywiołu" Leigh Fallon - efekt wymiany na LC,
2. "Czaropis" Blake Charlton - j.w.,
3. "Nigdy nie gasną" Alexandra Bracken - zakup własny, już się nie mogę doczekać lektury ^^
4. "Geneza" Jessica Khoury - zakup własny w Dedalusie za 15 zł,
5. "Coco Chanel. Życie intymne" Lisa Chaney - wygrana w konkursie u Alicji (ksiazki-alys.blogspot.com) :)
6. "Ja razy dwa" Charlotte Calder - znów wymiana, ale wyjątkowo nie na LC :)
7. "Play" Javier Ruescas - j.w., recenzja,
8. "Quest for Adventure" Chris Bonington - używana, kupiłam ją za 3 zł w jednym z kaliskich sklepów :)
9. "Maximum Ride. Eksperyment 'Anioł'" James Patterson - pierwszy tom serii, kupiony razem z tomem drugim i trzecim w Dedalusie za 20 zł,
10. "Maximum Ride. Żegnaj, szkoło na zawsze" James Pattaerson - drugi tom serii, j.w.,
11. "Maximum Ride. Ratowanie świata i inne sporty ekstremalne" James Patterson - trzeci tom serii, j.w.,
12. "Maximum Ride. Ostatnie ostrzeżenie, globalne ocieplenie" James Patterson - czwarty tom serii, kupiona w taniej książce za 7 zł, niestety to nowe wydanie :/
13. "Deklaracja" Gamma Malley - zakup własny, Dedalus, 10 zł,
14. "Zło" Jan Guillou - kupiona w taniej książce za (chyba) 9 zł,
15. "Tożsamość Rodneya Cullacka" Przemek Angerman - kupiona za cenę okładkową na spotkaniu autorskim (tutaj),
16. "Ostatni dzień lata" Joyce Maynard - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Muza, recenzja.
I 17. - w ramach dodatku, mój pies, który zawsze kładzie się bądź siada w najmniej odpowiednim miejscu ^^

Tradycyjnie, czy mieliście szansę czytać któryś z tytułów? Warto? Chcielibyście recenzję którejś książki przeczytać w pierwszej kolejności?

Nefmi

15 komentarzy :

  1. Niezłe nabytki, jestem pod wrażeniem. Nie tylko ja jestem uzależniona. Czekam więc na pierwsze recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za zacny stosik ;) i pieseł również!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny stosik i piesek też, oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeejku, dużo tego bardzo :P Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, okazja nie może się zmarnować! A tych okazji widzę bardzo dużo w lipcu miałaś :). Nie czytałam ani jednej z tych książek.

    pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie takie mam podejście - okazja przecież się nie powtórzy xD I tak, trochę się tych okazji trafiło :)

      Usuń
  6. "Ja razy dwa" była dość ciekawa. Jestem ciekawa twojej opinii :)
    Pozdrawiam
    http://about-katherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo książek nazbierałaś. Ja się powstrzymuję ciągle, bo jak do szkoły to za bardzo nie mam pieniędzy, ale i tak zamówiłam 3 ( mega tanio na allegro), ale pochwalę się nimi na FB.
    A co do twoich książek to o niektórych słyszałam, ale się jakoś nie zagłębiałam w nie( nie czytałam ich opisów itp.) a będę miała okazji zapoznać się z nimi czytając twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę że nie tylko ja nałogowo zaglądam do Dedalusa ;) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, obok Dedalusa nie da się przejść obojętnie - zawsze, kiedy jestem w pobliżu wchodzę tam choć na chwilkę ^^ Dziękuję!

      Usuń
  9. Żadnego z powyższych tytułów nie czytałam, ale chętnie przygarnęłabym Nigdy nie gasną, bo pierwszy tom był całkiem, całkiem :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam "Deklarację" i jest raczej przeciętna, co nie znaczy że zła. ;) Po prostu ginie nieco w powodzi dystopii.
    Z całego zdjęcia najbardziej zazdroszczę psiaka! Jest cudny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przede wszystkim - Spiderdog :D
    Poza tym widzę, że stos liczny, a najlepsze jest to, że nic z niego nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!