Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Podsumowanie sierpnia

Źródło.
Nie mogę nazwać sierpnia pracowitym, mimo że kilka książek przeczytałam. Bo wiecie, 7 postów na miesiąc (w tym żadnej recenzji książki!) nie jest czymś, czym warto byłoby się chwalić...

Mój jakże powalający wynik w sierpniu:
1. Magiczny nóż (str. 252)
2. Bursztynowa luneta (str. 377)
3. Ostatni władca pierścienia (str. 513)
4. Portret Doriana Graya (str. 255)

Razem - 1 397 strony
Dziennie - ok. 45 stron
Ilość wejść - 128 430 (+3 032)
Komentarze - 2 389 (+34)

Marnie, marnie i jeszcze raz marnie. Ale jak wyjaśniłam w "Quo vadis, Nefmi? #2", nie miałam możliwości przygotowania czegokolwiek, a na wyjeździe ciężko było coś wrzucić. Ale jednak coś się pojawiło. Wśród nielicznych wpisów znalazła się recenzja filmu, czyli "Do zobaczenia... ~ "Minionki"". Dwa razy opublikowałam "Relata refero...": #25 i #26. Pojawił się pierwszy post dotyczący mojego wyjazdu do Bułgarii, pt. "Zombie look na wakacje - łatwo i nieprzyjemnie". I na koniec, dosłownie dzień wcześniej wrzuciłam recenzję lipcowo-sierpniowego numeru "English Matters".

Teraz chciałabym napisać, że wszystko nadrobimy we wrześniu, że będzie super i nie będzie dnia bez wpisu. Ale nie mogę. Zaczęła się szkoła, czasu będzie mniej... Ale zresztą, po co się dołować. Przekonam się, jak będzie :)

A jak Wam minął sierpień?

5 komentarzy :

  1. Miałaś natłok zajęć, więc nie dziwne, że na Twoim blogu był zastój :D Mam nadzieję, ze wrzesień okaże się dla Ciebie łaskawszy :)
    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno teraz się wszystko unormuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam jedenaście książek w sierpniu, z czego jestem niezwykle zadowolona, bo pierwsza połowa wakacji w moim wykonaniu była kiepska.
    Nie przejmuj się, zdarzają się słabsze miesiące :) Ja zaczęłam właśnie klasę maturalną, ale liczę na to, że uda mi się jakoś pogodzić to wszystko.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, gratulacje!
      Trzymam kciuki, żeby CI się udało ;)

      Usuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!