Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Relata refero... #20

Źródło.
  • George R. R. Martin organizował coś takiego, a teraz o podobną akcję pokusił się John Green. "Zostań bohaterem książki nowej książki Johna Greena". Aukcja już została zamknięta, ale i tak nie było warto, nawet nie zostało powiedziane, jak ważną rolę odegra bohater z Waszym imieniem...
  • Zastanawialiście się kiedyś, w jakich warunkach pracują pisarze? Portal Polska Groza postanowił zrobić niewielką galerię biurek polskich autorów grozy. A więc porządek czy chaos, okno, biała ściana, półka z książkami czy... tablica korkowa z rysunkami dzieci? Przekonajcie się sami!
  • Pewnie niektórzy z Was kojarzą ostatnią akcję promocyjną E. L. James na Twitterze. Dla tych niedoinformowanych, już spieszę z wyjaśnieniem: autorka zorganizowała Q&A, użytkownicy mieli zadawać pytania, a pisarka miała wybrać te najciekawsze i na nie odpowiedzieć. Cóż... nie wszystko poszło po myśli organizatorów. Dlaczego? 1) "Autorka "Greya" wyśmiana"; 2) "The Twitter Live Chat With ‘Fifty Shades Of Grey’ Author E.L. James Did Not Go Well". Angielski artykuł ciut dłuższy i bardziej wnikliwy.
  • Riana rozmyśla, czyli trochę o denerwujących zagraniach wydawnictw. Szczerze? Mogę się pod tym tekstem podpisać z czystym sumieniem.
  • A na koniec, coś dla oka: "10 książkowych hoteli", czyli gdzie przenocować, żeby czuć się jak w ulubionej powieści. Przyznam szczerze, że chętnie odwiedziłabym chyba każde z przedstawionych w artykule miejsc.

Ogłoszenie odnośnie serii: doszłam do wniosku, ze spróbuję publikować dla Was dawkę linków regularnie, raz w tygodniu. Nie jest to tak wymagające, jak "Ad rem...", więc mam nadzieję, że dam radę. W każdym razie, w postach będę zamieszczać 4-5 linków opatrzonych moim krótkim (ale dłuższym niż dotychczas) komentarzem. 3majcie kciuki ;)

Co sądzicie o linkach?

4 komentarze :

  1. Słyszałam o tej akcji z E.L.James na twitterze i trochę mimo wszystko szkoda,że nie do końca wypaliła...Ale cóż ... :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno było kilka pytań "na serio". Ale cóż... autorka taki szacunek wypracowała sobie swoją twórczością, prawda? :)

      Usuń
    2. Książki jeszcze nie czytałam,dopiero zamierzam w te wakacje ;-)

      Usuń
    3. Ja też jej nie czytałam, jednak raczej nie zamierzam. Ale daj znać o swoich wrażeniach, kiedy skończysz ;)

      Usuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!