Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Zniewolenie

Tytuł oryginału: Captivate
Autor: Carrie Jones

Zara i jej przyjaciele zamknęli piksy w domu, głęboko w lesie. Mają nadzieję, że to koniec kłopotów z krwiopijcami. Jadnak pragnienie ich króla jest niezaspokojone, a jego poddani zaczynają wymykać się spod kontroli. Zwabia to do miasta nowego króla, który twierdzi, że jest inny, że potrafi kontrolować swoje pragnienia. Zara zdaje się mu wierzyć, dopóki nie mówi, iż jest przeznaczoną mu królową...

Kontynuacja świetnego "Pragnienia".
Autorka wprowadziła wiele elementów mitologii nordyckiej, co sprawia, że Bedford, miejsce akcji powieści, ukazane jest jako "scena odwiecznej walki dobra ze złem".
Tajemnicze wiadomości i anagramy od zmarłego ojczyma głównej bohaterki, pokazują, iż Jones potrafi zgrabnie łączyć wiele gatunków literackich, w tym przypadku fantastykę z kryminałem.
Zaskakujące zwroty akcji, barwne postaci i ich rozterki, kłótnie i przemyślenia, sprawiły, że od książki nie mogłam się oderwać. Uważam, że książkę warto przeczytać i polecam!

Nefmi

1 komentarz :

  1. Niedługo zamierzam zrobić konkurs na blogu gdzie do wygrania będzie ta książka. ;)

    OdpowiedzUsuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!