Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Umarli czasu nie liczą

Tytuł oryginału: Once Dead, Twice Shy
Autor: Kim Harrison

Madison Avery była normalną nastolatką (nie licząc fioletowych włosów), do czasu balu maturalnego... Pewien żniwiarz ciemności chciał odebrać jej ciało i duszę. Udało mu się wypełnić tylko pierwszą część zadania, ponieważ dziewczyna ukradła mu amulet. Dzięki niemu ma iluzję swojego ciała i próbuje wieść normalne życie...
Niestety rzeczywistość nie jest już taka prosta. Żniwiarz wróci, aby dokończyć zadanie, a Madison może pomóc jedynie Barnaba, żniwiarz światła. Czy dziewczynie uda się odzyskać ciało?

Uważam, że fabuła, mimo iż inna od wszystkich, jest nieciekawa i nie dzieje się w niej za dużo rzeczy godnych uwagi. Trochę akcji jest jedynie na samym początku i na ostatnich 40 stronach. Reszta książki to błahe dialogi bohaterów i nauka znikania Madison.
Książka mi się nie podobała, zbyt powierzchowna jak dla mnie. Nie polecam!

Nefmi

2 komentarze :

  1. Chciałam przeczytać, ale teraz raczej po nią nie sięgnę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytała i też nie przypadła mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!