Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Niepokój

Tytuł oryginału: Linger
Autor: Maggie Stiefvater

Dni robią się cieplejsze i wilki zaczynają się zmieniać. Sam został uratowany i teraz jest człowiekiem, ale teraz to z Grace dzieją się dziwne rzeczy.
Na domiar złego, rodzice, którzy nie zdają sobie sprawy z problemów córki, starają się rozdzielić ją z Samem, twierdząc, że to "tylko" miłość nastolatków. Nie zwracają uwagi na to, jak bardzo ranią dziewczynę.
Tymczasem w domu Sama pojawia się nowy wilk, Cole. Odmieni on życie każdego z bohaterów.


Druga część bestsellerowej trylogii "Drżenie".
Tym razem zdarzenia opowiada aż czterech bohaterów- do Sama i Grace, w roli narratorów, dołączają Cole i Isabel.
Podczas czytania od razu rzuciło mi się w oczy, że akcja książki, rozwija się wolniej niż w pierwszej części. Nie uważam tego jednak za minus.
Autorka pisze przystępnym językiem. Lektura była dla mnie szybka (może nawet zbyt szybka :)) i przyjemna. Jest wiele zaskakujących zwrotów akcji, których, mimo, że myślałam, że wiem co się potem stanie, nie przewidziałam :)
Książka mnie naprawdę wciągnęła. Polecam!

Nefmi

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!