Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Relacja (prawie) na żywo - Eska Music Awards 2014

ESKA MUSIC AWARDS 2014 - bilety. Gdzie, kiedy i za ile kupić? Przedsprzedaż biletów na EMA 2014 trwa [VIDEO]
Źródło
Jak pewnie niektórzy z Was wiedzą, wczoraj miała miejsce gala wręczenia nagród Eska Music Awards 2014, którą miałam (wątpliwą) przyjemność oglądać. Tweetowałam sobie o tym na moim profilu, a dzisiaj natchnęło mnie, żeby poskładać to w całość, opatrzyć jakimś komentarzem i opublikować tutaj. Tak więc, zaczynamy naszą podróż kosmiczną...

Taki właśnie motyw wymyślili sobie organizatorzy. Hmm... Powiedzmy, że filmik początkowy i ogólnie motyw kosmosu, obcych i tak dalej nie przypadł mi do gustu:
21:35 - Ludzie z Eska Music Awards przedobrzyli...
Doda
Źródło
... i wyglądało to tandetnie. Niestety. Potem standardowo trochę komentarzy, a potem na scenę wchodzi kabaret. Wyszło trochę dziwnie, bo publiczność w ogóle się nie śmiała... Następnie:
21:36 - Doda udaje Cyrusową z "Wrecking ball" -.-'
Weszła nawet na tytułową kulę! Jednak w odróżnieniu od Miley, miała na sobie ubranie... Które swoją drogą, co chwilę zmieniała:
21:39 - Przebieranie się w 30 sekund jest przydatną umiejętnością...

Potem zwróciłam uwagę na dwie kobiety, które towarzyszyły Jankesowi, jako prowadzącemu. A konkretnie na ich kostiumy:
21:43 - Te kostiumy z oczami są okropne.
Zdjęcie, które znalazłam łączy się tematycznie z kolejnym tweetem:

21:53 - Nie rozumiem tego zachwytu Donatanem i Kleo (Cleo?) i ich "przebojem".
Naprawdę! Nie podoba mi się ta piosenka i nie wiem, dlaczego jest tak bardzo promowana... Ale to na inną okazję, teraz jedziemy dalej:
21:54 - I teraz cały czas zastanawiam się, czy śpiewają z playbacku...
Ktoś ma może jakieś konkretne i potwierdzone informacje? A potem krótka rozmowa z Kamilem z bloga http://kamilczytaksiazki.blogspot.com/:


Kolejni wykonawcy, kolejne nagrody, pomyśleć, że tak marnowałam swój czas... Chociażby to, że:
22:40 - Podczas całego występu Eweliny Lisowskiej zwróciłam uwagę tylko na fajnego gitarzystę xD
23:07 - Za to p. Chylińską uwielbiam ^^
To zdanie na górze wydaje się być troszkę wyrwane z kontekstu, ale trudno. W każdym razie gratuluję 20 lat działalności!
23:08 - A ci wszyscy ludzie zamiast śpiewać, tańczyć, skakać, robić cokolwiek, stoją z telefonami i nagrywają...
23:22 - W życiu o tej Kasi Popowskiej nie słyszałam! To normalne? Chyba czas wyjąć nos z książek... Ta, jasne xD
Trochę ironii...  Next:
23:28 - Ludzie z Enej są genialni! Do ich piosenek od razu chce się tańczyć ^^
23:32 - Ta Chlöe Howl jest genialna! I zespół też mną fajny ^^
23:39 - Ja rozumiem, że rap i tak dalej, ale do TV można by się ubrać porządnie... #najlepszyprzekazwmiescie
Nie chce mi się szukać ich zdjęcia z tegoż akurat występu, więc wytłumaczę, o co mi chodzi: DRESY!
23:41 - Jak KSW ma się do muzyki? O.o
Margaret
Źródło
Zabrakło im znanych muzyków? Potem:
23:45 - A Mesajah z zespołem po prostu sobie siedzi xD 
23:52 - O, matko! Jak ona (Margaret) się ubrała?! A może to zemsta stylistów? xD
23:57 - Te teksty prowadzących są tak sztuczne, że nawet nie są śmieszne.
00:01 - Ooo, koniec. Jak to szybko zleciało... A kolejne dopiero za rok. Chyba nie żałuję xD
Nie ukrywam, moja relacja może być trochę wybrakowana, na pewno brakuje kilku (-nastu) występujących, więc na lekturę całości odsyłam tu. Nie powiem żebym była zachwycona tym, że to oglądałam, ale przynajmniej miałam z czego się pośmiać :P Oglądaliście? Co sądzicie? (Standardowo: klikamy na zdjęcia, żeby powiększyć).
~~~
Teraz proszę szczerze: czy podoba się Wam coś takiego? Kontynuować, ba w ogóle zaczynać, taki cykl "Relacji (prawie) na żywo"?

Nefmi

3 komentarze :

  1. Jaki kraj - tacy artyści i taka gala :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam, ale może to i lepiej. Ja ich nie ogarniam, naprawdę. Kosmos? Doda jako Miley? To takie fajne, że aż wcale:D
    Kontynuuj te relacje (prawie) na żywo. Mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie oglądałam i chyba nie żałuję. Stylizacja Margaret faktycznie jest okropna. Chociaż warto byłoby obejrzeć dla samego gitarzysty, od którego wzroku nie mogłaś oderwać hahaha

    OdpowiedzUsuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!