Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Święto Województwa Dolnośląskiego


W sobotę 18. października, na wrocławskim rynku miała miejsce pewna impreza - Święto Województwa Dolnośląskiego. Wydarzenie miało na celu promowanie mojego rejonu, pokazanie jego walorów kulturalnych i turystycznych.

Święto trwało od 10:00 do 19:00. Ja byłam na nim ok. godzinę przed zakończeniem, więc nie załapałam się na wszystkie atrakcje (harmonogram), jednak mimo to jestem bardzo zadowolona, że jednak zdecydowałam się na ten wyjazd.

Kiedy przybyłam na rynek swój występ kończył własnie zespół Hurt. Nie powiem, żebym była jego wielką fanką, ale jedną piosenkę bardzo lubię:


Dobrze, ale chyba nie o tym, miałam pisać. Tak więc, koncert:




Oprócz zespołu, miałam okazję podziwiać dolnośląskie rękodzieło (świeczki, biżuterię, ręcznie malowane naczynia itp.), spróbować tradycyjnych wyrobów i... wyprodukować papier! Niestety, zdjęć straganów nie mam, ponieważ był okropny tłok, a nie chciałam przystawać na środku :/

Jednak, zamiast tego mam coś ekstra! Na rogu odbywał się pokaz tresury psów! Raczej nieoficjalny, ale cieszył się ogromnym zainteresowaniem, w tym również moim ;)




Wybaczcie jakość, ale psiaki cały czas były w ruchu :)

Uważam, że Święto Województwa Dolnośląskiego jest świetną inicjatywą, promującą region i jego kulturę. Żałuję jedynie, że nie przyjechałam wcześniej i nie wzięłam udziału w innych atrakcjach. Może w przyszłym roku mi się uda?

PS Słyszeliście o podobnej akcji w swoim województwie? Byliście? A może chcielibyście się wybrać?
~~~
Relacja bierze udział w wyzwaniu:

1 komentarz :

  1. nie wiedziałam, że takie akcje istnieją. Byłam we Wrocławiu kilka razy- jest to przepiękne miasto . :)
    Muszę zobaczyć, czy moje województwo także obchodzi swoje święto

    OdpowiedzUsuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!