Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Całkiem Nowy Rok


Coś jest nie tak. Pamiętam, że jeszcze niedawno świętowałam koniec 2013 roku, a tu już trzeba witać 2015. Nawet nie wiem, kiedy mi ten czas uciekł. Macie podobne wrażenie?

Rok temu tego nie robiłam, ale stwierdziłam, że może warto napisać jakieś podsumowanie 2014 roku. Nie będę robić rankingów najlepszych i najgorszych książek, bo podejrzewam, że nie dałabym rady ich wybrać spośród wielu, które przeczytałam. A nawet jeśli, to zajęłoby za dużo miejsca. Jednakże chciałabym tutaj umieścić trochę statystyk, które zapowiadałam w poście urodzinowym.

Najpierw krótko o grudniu, ponieważ nie będę już osobnego podsumowania dla tego miesiąca. 
2. W zbawiennej próżni str. 350
Razem 1043 strony, dziennie - ok. 34.


Oprócz tego wzięłam udział w 5 wyzwaniach czytelniczych:

Jestem bardzo zadowolona, mimo tego jednego niezrealizowanego wyzwania. W tym roku także chcę brać w nich udział, więc jeśli znacie jakieś albo sami je organizujecie, dajcie znać!

Co jeszcze wydarzyło się w minionym roku? Blog przeszedł metamorfozę i od dłuższego czasu niewiele zmieniam - jestem zadowolona z wyglądu. Nawiązałam kilka nowych współprac, recenzowałam także pojedyncze książki dla wydawnictw i samych autorów. W tym miejscu chciałabym bardzo podziękować za okazane zaufanie. Pojawiły się dwa nowe cykle: "Ad rem..." i "Relata refero...". W czasie wakacji na zaproszenie eKulturalnych pojechałam do Elbląga i poprowadziłam warsztaty w ramach "Mediakacji - wakacji z mediami". Ponadto objęłam patronat nad wyzwaniem "eKulturalni tu byli...". Odwiedziłam Tergi Dobrej Książki we Wrocławiu. Odbyły się także dwa konkursy, jeden zakończył się całkiem niedawno.

Czego możecie spodziewać się w 2015 roku? Kolejnych recenzji! Bo czego innego? ;) Książek, czasopism, może pomyślę o recenzjach filmowych... Co Wy na to? Mam zamiar kontynuować piątkowe cykle, myślę nad jeszcze jednym, ale to nic pewnego. Może uda się też zorganizować kilka konkursów? :D

Dziękowałam już wcześniej, podziękuję także teraz. Za to, że czytacie komentujecie, bierzecie udział w konkursach - po prostu, za to, że jesteście ze mną! Mam nadzieję, że będziecie obecni i w tym roku :)

A że dziś Nowy Rok, chciałabym życzyć Wam wszystkiego, co najlepsze. Żeby rok 2015 okazał się lepszy od poprzedniego i gorszy od kolejnego. Żeby Wasze marzenia się spełniły. I żebyście na wszystko znaleźli czas ;)

Wasza,

7 komentarzy :

  1. Zaczytanego nowego roku! Oby wszystkie Twoje plany się ziściły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne statystki :) Ja tez poległam z wyzwaniem 'z półki' i tez zabrakło mi 3 pozycji :]
    Happy 2015!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Hah, jaka zgodność wśród nas :D Ale w tym roku na pewno się uda ;)

      Usuń
  3. Gratuluję wyników :)
    I oczywiście zaczytanego 2015 roku, bo jakżeby bez książek żyć?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się podjąłem tylko jednego wyzwania, ale jeszcze nie zliczyłem centymetrów ;) I zapraszam na moje podsumowanie http://czytalski.blogspot.com/2015/01/podsumowanie-czytalskiego-grudnia-i.html

    OdpowiedzUsuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!