Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Targi Dobrych Książek we Wrocławiu

Witajcie! Chciałbym Was bardzo przeprosić za długie ciszę na blogu, ale w szkole mam nawał pracy i prawie w ogóle nie czytam :( Ale może niedługo będzie lżej :)


A teraz do rzeczy... Dzisiaj byłam na 22. Wrocławskich Targach Dobrych Książek. Impreza odbywała się na Dworcu Głównym, w dniach 5-8 grudnia. Uważam umiejscowienie Targów za świetny pomysł, ponieważ podróżni mają możliwość, w oczekiwaniu na pociąg, kupić sobie jakąś ciekawą książkę na podróż. Mam tylko nadzieję, że nikt nie spóźnił się na swój pociąg, bo wśród tylu książek, można naprawdę zapomnieć o reszcie świata...

Źródło
Wybór był naprawdę ogromny. Stoisk było wiele, każde oferowało jakieś ciekawe książki. Większość z nich rozdawała zakładki. Zazwyczaj była także możliwość poszperania w taniej książce, co ja osobiście uwielbiam ^^

Można było także spotkać i porozmawiać z autorami, dostać ich autograf. Bardzo podobały mi się także ozdoby, jak chociażby brama na zdjęciu obok.

Tak więc Targi uważam za udane, a poniżej prezentuję moje zdobycze :) (pewnie kupiłabym więcej, ale brak pieniędzy skutecznie mi w tym przeszkodził).

Kupiłam:
1. "Wybrańcy" Kristin Cashore
2. "Iskra" Kristin Cashore
3. "Pocałunek Anioła Ciemności" Sarwat Chadda
+
zdobyłam mnóstwo zakładek do mojej kolekcji :)

Byliście może na tych Targach? Jak wrażenia?

Nefmi

12 komentarzy :

  1. Cześć! Właśnie się zastanawiam czy nie iść jutro. Powiedz, czy ceny książek na stosikach są okazyjne, czy normalne? Myślisz, że znalazłbym coś dla siebie w dobrej cenie? Hehe, zakładki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości książki są przecenione o 10, 15, 25, czasem nawet więcej %, więc myślę, że warto :)
      Tak, zakładki <3

      Usuń
  2. Zazdroszczę !!!!
    Szkoda, że daleko od mojego miejsca zamieszkania tak wiele się dzieje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze coś zorganizują... Zawsze warto mieć nadzieję :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wiesz, w Krakowie były już w tym roku targi :) Wrocławskim czytelnikom też się coś należy :P

      Usuń
  4. Zazdroszczę, ja chciałam być... ale za daleko ciut... :)
    I ooo zakładki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście mam blisko i mogłam na nich zawitać ^^
      Tak, ja też uwielbiam zakładki <3

      Usuń
  5. Ahh te targi, mam nadzieję, że kiedyś się w końcu na jakieś wybiorę. Czytałam Wybrańców, książka jest nawet fajna, ale jakiś wielkich tam fajerwerków nie było, mimo to polecam.
    Cudne te zakładki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie ta książka wydaje się ciekawa. Przeczytamy- zobaczymy :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. Niestety nie byłam. "Daleko", bo z Warszawy może być wymówką. Kiepską.
    W ten weekend byłam na Targach Podróżniczych połączonych z targami książki. Kilka fantów wpadło, ale nie byłam zbyt usatysfakcjonowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie byłam na Targach w Krakowie, bo "daleko" :)
      Może jeszcze nam się uda odwiedzić Targi :P

      Usuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!