Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Podsumowanie marca

Źródło.

Marzec minął szybko. Zdecydowanie za szybko. Zbliżają się egzaminy gimnazjalne, a nauczyciele zamiast nam odpuścić, żebyśmy mieli czas na naukę, jeszcze bardziej dają w kość zadaniami, kartkówkami i sprawdzianami. Nie wszyscy, ale większość. Niestety, ma to odbicie w moich statystykach czytelniczych.

3. Z krwi i kości (str. 445)
4. Przeznaczenie bohaterów (str. 349)
5. Oskar i pani Róża (str. 86)

Razem - 1160 stron
Dziennie - ok. 37,5 strony (kiepściutko, jak widać :c)
Ilość wejść - 102 681 (+5 683)
Komentarze - 1 881 (+73)
Obserwatorzy - 166 (+0)
Obserwatorzy Google + - 178 (+3)
Polubienia na Facebook'u - 211 (+1)


Oprócz powyższych, wrzuciłam zaległą recenzję "Spalonej żywcem". Raz podzieliłam się z Wami ciekawymi linkami, w "Relata refero..." #13. Pojawił się jeden post, oznaczony jako "Ad rem...", jednak nie jest to dyskusja. Zdecydowałam się chwilowo zawiesić serię ze względu na brak czasu. Mam nadzieję, że będzie miała swój wielki powrót w marcu ;)

Chętnie napisałabym, że w kwietniu będzie lepiej, że będę tu częściej, że recenzji pojawi się 10 lub więcej, ale nie mogę. Coś czuję, że nie będę miała kiedy przeczytać cokolwiek nowego. Co prawda mam 3 książki, które nie doczekały się jeszcze recenzji, ale szczerze mówiąc, nie mam pojęcia, czy starczy mi czasu i siły, żeby o nich napisać...

No, ale to jeszcze zobaczymy. A jak Wam minął marzec?

16 komentarzy :

  1. Jak widzę marzec u wszystkich nie za dobrze. Miejmy nadzieję że Kwiecień okaże się łaskawszy.
    Pozdrawiam !
    http://in-my-different-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyraźniej nie. Obawiam się, że u mnie będzie gorzej z książkami w kwietniu, ale Tobie życzę powodzenia ;)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. widzę że w marcu jak w garncu z książkami, ale przyznam że u mnie nie lepiej..
    http://spojrzenie-rosie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie minął całkiem znośnie. Oby kwiecień był o wiele lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również nie było bardzo źle (w końcu mogłam nie przeczytać żadnej książki, prawda?), ale nie miałabym nic przeciwko temu, żeby był lepszy ;)
      Miejmy nadzieję :)

      Usuń
  4. Mnie marzec wypadł bardzo blado. Czasami po prostu miałam za dużo obowiązków, a czasem wolałam po prostu pohaftować :) Wierzę iż kwiecień będzie obfitował w więcej stron przeczytanych :)
    Tobie życzę tego również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój marzec był do przeżycia, chociaż bez szału niestety..

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na teście gimnazjalnym, oby łatwo poszło :) I powodzenia w kwietniu z książkami ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że będzie dobrze :) I nawzajem!

      Usuń
  7. U mnie 10 wpisów, w tym jedna recenzja sztuki teatralnej :) http://www.czytalski.pl/2015/04/podsumowanie-czytalskiego-marca.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników! Stres związany z egzaminami robi swoje, więc nie przejmuj się chwilowym gorszym wynikiem. Przecież wszystko powyżej 0 jest na plusie. :D
    Mam nadzieję, że po egzaminach, których zdania jak najlepiej Ci życzę nastąpi wielki powrót i będzie tylko lepiej!

    A jeśli chcesz poznać moje podsumowanie to zapraszam na bloga. ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Również, mam nadzieję, że po egzaminach będzie znacznie lepiej ;)
      Na pewno zajrzę, również pozdrawiam!

      Usuń
  9. Ważne, że masz chociaż chwilę na czytanie, nie liczą się statystyki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Statystyki wcale nie takie złe, u mnie było trochę gorzej - 4 książki, ale nie narzekam :) no ale liczę, że kwiecień okaże się lepszy ;) i oczywiście powodzenia na testach ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie skończyłam Przeznaczenie bohaterów.

    OdpowiedzUsuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!