Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Książki dla Blogerek, czyli ciekawa inicjatywa Wymowni

Książki są drogie, tego ukryć się nie da. O ile starsze pozycje można jeszcze kupić taniej, w dyskontach, tanich książkach czy internecie, to o nowości w cenach przystępnych dla blogerów-książkoholików, kupujących książki na kilogramy, raczej trudno. Z inicjatywą wyszło wydawnictwo Wymownia...

Jak sami o sobie piszą, są wydawnictwem z pasją i chcą dzielić się z blogerami nie tylko miłością do książek, ale także samymi książkami w wersji elektronicznej. Za darmo. Dość nietypowe, zwłaszcza, że od biorących udział w akcji wydawnictwo nie wymaga nawet pisania recenzji. 

Celem akcji "Książki dla Blogerek" ma być przede wszystkim promowanie czytelnictwa wśród użytkowników Internetu, którzy uważają sieć jedynie za miejsce pustej rozrywki i komunikacji. Pomysł natomiast powstał w oparciu o zjawisko bookcrossingu - pomysłodawcy stwierdzili, że skoro można się wymieniać książkami papierowymi, to dlaczego nie wymieniać się e-bookami. 

Muszę przyznać, akcja mnie zainteresowała. Choć nigdy o wydawnictwie nie słyszałam i nie mam pojęcia, co wydają, a obecnie częściej czytam książki papierowe niż elektroniczne, postanowiłam wziąć udział. Nie wiem, jaka jest tematyka wysyłanych e-booków, ale podobno ma być różna. Może jeszcze kiedyś napiszę więcej o akcji? Kto wie...

Jeśli także jesteście zainteresowani wzięciem udziału (zaznaczę, że mimo nazwy nie tylko blogerki, ale także blogerzy są mile widziani), odsyłam TUTAJ. W razie jakichś pytań możecie się także skontaktować z organizatorami w komentarzach postu. Zresztą, wszystko tam jest, nie będę się powtarzać ;)

Dajcie znać, czy jesteście zainteresowani czy jednak postaniecie przy tradycyjnych książkach :)

1 komentarz :

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!