Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Podsumowanie stycznia


Wiecie, styczeń minął mi bardzo szybko. Właściwie, jeśli się zastanowić, to żyłam myślą o feriach. Podejrzewam, że nie jest to niczym wyjątkowym :) W każdym razie, zapraszam na podsumowanie stycznia!

Przeczytałam - uwaga, uwaga - całe 2 książki:
1. "Sekretne życie drzew" Peter Wohlleben - str. 256
2. "Lalka" Bolesław Prus - str. 750

W sumie wyszło 1 006 stron, czyli dziennie ok. 35,5 strony dziennie. A 50% przeczytanych książek i 75% przeczytanych stron to lektury szkolne 😃

W najbliższych dniach powinny pojawić się 3 recenzje, jeszcze nie wiem, kiedy dokładnie. Na pewno będę czytać, w końcu od czego są ferie (mój pan od chemii pewnie powiedziałby, że od robienia zadań, ale to inna sprawa 😄). Postaram się też znaleźć trochę czasu na pisanie, ale z Internetem będzie u mnie ciężko, zwłaszcza w pierwszym tygodniu. Zobaczymy, jak wyjdzie.

Tymczasem dajcie znać, co słychać u Was? Jak Wam minął styczeń? Mieliście już ferie? Czy może tak, jak ja, musieliście potrenować cierpliwość? 🙂 Do napisania!

6 komentarzy :

  1. Na pewno w ferie nadrobisz zaległości czytelnicze. :) Mam nadzieję, że "Lalka" przypadła Ci do gustu, bo to jedna z moich ulubionych lektur.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na to liczę :)
      Co do "Lalki" to tak, podobała mi się i myślę, że też mogę zaliczyć ją do grona ulubionych lektur :D

      Usuń
  2. Ostatni raz ferie miałam... 5 lat temu? 6? :D Ja pobijam swoje życiowe rekordy czytelnicze :D w styczniu przeczytałam 5 książek, wczoraj skończyłam czytać trzecią pozycję lutową także istne szaleństwo.
    http://literackafantazja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ferie niestety już minęły w styczniu i teraz czeka mnie aż do świąt nauka bez przerw. Mimo tego staram się nadrabiać w weekendy i dni, kiedy nie mam nauki na następny dzień ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzję "Sekretnego życia drzew", bo bardzo interesuje mnie ta pozycja. :)


    Swoją drogą, zapraszam do siebie:
    http://ksiazkiokiempatt.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!