Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Podsumowanie lutego

Źródło.
Czas mija i tak szybko. Ferie minęły, zaczął się marzec. Za rok o tej porze będę pewnie panikować przed maturą. Ale to za rok, skupmy się na teraźniejszości 😁
W lutym przeczytałam:
1. "Oczami psa" Alexandra Horowitz - str. 319
2. "Blackout" Marc Elsberg - str. 783
3. "Silmarillion" J. R. R. Tolkien - str. 407

Razem: 1509 stron. Dziennie: ok. 54 strony. Powiem Wam, że jestem zadowolona, choć liczyłam, że dzięki feriom trochę nadrobię. Ale cóż, było tyyyle innych zajęć 🙂

W najbliższym czasie pojawią się 3 recenzje (czy też macie wrażenie, że już coś takiego pisałam? 😐). Są już w większości napisane, muszę je tylko dopracować i zrobić zdjęcia. Stay tuned!

A jak Wam minął luty? Jakieś ciekawe książki się trafiły?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!