Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Książki szukają nowego domu!


Nie wiem, czy zauważyliście, ale ostatnio zmienił mi się gust - bardziej ciągnie mnie do klasyki i literatury obyczajowej, niż do młodzieżówek. Z tego powodu doszłam do wniosku, że z niektórymi książkami czas się pożegnać. Szkoda, żeby stały u mnie, skoro mnie już nie interesują lub do nich nie wrócę. Przecież mogą kogoś ucieszyć. I mam nadzieję, że tak się stanie, jeśli zdecydujesz się dać którejś powieści nowy dom :)

Jeśli zdecydujesz się przygarnąć którąś książkę, proszę o kontakt na adres e-mail:
nefmisblog@onet.pl

Większość książek była czytana tylko raz. Niektóre są zupełnie nowe (kupiłam i stały na półce), ale niektóre są niestety w stanie gorszym od innych ze względu na:
a) moje dobre serce i pożyczanie ich innym; 
b) pochodzenie z biblioteki, gdzie nie zawsze książki są traktowane z należytym szacunkiem;
c) pochodzenie od innych osób, które nie zawsze dobrze się z nimi obchodzą.

Chętnym oczywiście wyślę dodatkowe zdjęcia. Ceny do negocjacji, zwłaszcza przy zakupie większej ilości. Ewentualnie istnieje także możliwość wymiany. Pytajcie w komentarzach albo przez maila ;)

A domu szukają:
1) "Czerwona królowa" Philippa Gregory - książka nowa, nieczytana (w swoim nieogarnięciu nie zauważyłam, że to któryś tom z serii), wydanie kieszonkowe - 6 zł
2) "Zostań, jeśli kochasz" Gayle Forman - stan bdb+, raz przeczytana - 12 zł
3) "7 razy dziś" Leuren Oliver - I wydanie, jestem drugą właścicielką, tylny górny róg był zagięty (już jest prosto, ale został ślad) - 12 zł
4) "Ty, ja i fejs" Jay Asher, Carolyn Mackler - czytana 2 razy, grzbiet nadłamany od dołu (widać na zdjęciu) - 10 zł
5) "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" Jessica Brody - stan bdb+, raz czytana - 9 zł
6) "Epic" Conor Kostick - nowa, nieczytana - 12 zł
7) "Pan potwór" Dan Wells - nowa, nieczytana - 12 zł
8) "Wyspa potępionych" Melissa de la Cruz - kupiona nowa, stan bdb+, raz czytana - 15 zł
9) "Morza szept" Patricia Schroeder - stan bdb-, jestem drugą właścicielką - 13 zł
10) "Tara Duncan w pułapce Magistra" Sophie Audouin-Mamikonian - nowa, nieczytana, twarda oprawa - 10 zł

11) "Szyfr Szekspira" Jennifer Lee Carrell - stan pobiblioteczny, pożółkłe brzegi kartek, pozaginane i porozdwajane rogi - 4 zł
12) "Ja i pani M." Jemma Forte - jestem drugą właścicielką, złamany grzbiet, wewnątrz wygląda na raz czytaną - 4 zł
13) "Na zawsze. Collin" Sandi Lynn - nowa, nieczytana - 9 zł
14) "Zaufaj mi" J. Lyyn - nowa, nieczytana - 9 zł
15) "Ja razy dwa" Charlotte Calder - jestem drugą właścicielką, leciutko pozaginane rogi okładki - 7 zł
16) "Księga Wszystkich Dusz. Czarownica" Deborah Harkness - stan db+/bdb-, lekko pozaginane rogi okładki, resztki naklejki po cenie z tyłu - 5 zł
17) "Legenda. Patriota" Marie Lu - nowa, nieczytana - 15 zł
18) "Elyria" Brigitte Melzer - nowa, nieczytana - 6 zł
19) "Tajemnica Emmy" Thomas Brezina - twarda oprawa, raz czytana - 8 zł
20) "Tajemnica Katie" Thomas Brezina - twarda oprawa, raz czytana - 8 zł


21)  "Pamiętnik nastolatki" Beata Andrzejczuk- stan db+/bdb-, raz czytana - 7 zł
22) "Pamiętnik nastolatki 2" Beata Andrzejczuk - stan db+/bdb-, raz czytana - 7 zł
23) "Pamiętnik nastolatki 2 1/2. Wakacje Natki" Beata Andrzejczuk - stan db+/bdb-, raz czytana - 7 zł
24) "Pamiętnik nastolatki 3" Beata Andrzejczuk - stan db+/bdb-, raz czytana - 7 zł

"Pamiętniki (...)" najchętniej sprzedałabym w całości - wtedy 22 zł za komplet.

Ponadto z poprzedniej sprzedaży zostało mi kilka książek, które także chętnie puszczę w świat:
1) "Pierwsza miłość" Marta Fox - stan bdb, raz czytana - 4 zł
2) "Wieczni Wygnańcy" Cynthia Leitich Smith - stan db, raz czytana, lekko pozaginane rogi - 4 zł
3) "Księżyc szamana" Alma Alexander - stan db-, 1 luźna kartka - 3 zł
4) "Siedem promieni" Jessica Bendinger - stan db-, rogi okładki zaklejone taśmą bezbarwną, ponieważ się rozwarstwiały - 3 zł
5) "Niezwykły dar Diny" Lene Kaaberbol - stan bdb, twarda oprawa, raz czytana - 4 zł

~~~
Odbiór osobisty możliwy we Wrocławiu, przy wysyłce do ceny książek, w zależności od ilości, wagi i formy wysyłki, należy doliczyć cenę według cennika Poczty Polskiej.

Przekreślone = sprzedane.
Czerwone = chwilowo zarezerwowane.

Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie. W razie jakichkolwiek pytań, próśb o zdjęcia, chęci kupna lub wymiany, piszcie na podany wyżej adres e-mail.

2 komentarze :

  1. Sama się chyba nie skuszę, ale zapraszam na konkurs do mnie ;) Można wygrać książki ❤️

    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo, duże antystosiszcze ;). Ja niestety jestem w tej chwili na skraju bankructwa ;).

    OdpowiedzUsuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!