Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Pomiędzy

Tytuł oryginału: Hereafter
Autor: Tara Hudson

Amelia jest martwa. Jest duchem i włóczy się po świecie bez celu. Nie wie jak umarła, ale wie, że utonęła. Przez to, co jakiś czas miewa "koszmary"- jak je nazywa- w których znów tonie w rzece, a potem "budzi" się na cmentarzu.
Właśnie podczas jednego z takich koszmarów, Amelia zauważa tonącego chłopaka i go ratuje. Wtedy rodzi się między nimi uczucie... Joshua pomaga dziewczynie w rozwikłaniu tajemnicy jej śmierci. Razem poznają także sekret rodziny Joshui.
Niestety ani żywi, ani umarli nie są zadowoleni z uczucia między nimi. I trudno im się dziwić, bo jaką przyszłość mają przed sobą żywy chłopak i martwa dziewczyna?

Książka bardzo fajnie napisana. Ja całą książkę zastanawiałam się co zrobią, żeby być razem, ale niestety autorka nie odpowiedziała na moje pytanie... Polecam, jeśli lubicie "Paranormal Romance".

Nefmi

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!