Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Intruz

Hej, hej! Wiem, że to blog o książkach, ale wczoraj byłam w kinie na "Intruzie" i film był naprawdę świetny!
Nie będę teraz przytaczać fabuły, ale jeśli ktoś jest zainteresowany to zapraszam tutaj.
Uważam, że aktorzy byli dobrze dobrani i świetnie odgrywali swoje role. Film nie odbiegał nawet tak bardzo jak w innych przypadkach od treści książki, a nieścisłych momentów nie będę teraz przytaczać. Poza tym były świetne charakteryzacje oraz zdjęcia i muzyka.
Ogólnie film mi się podobał :)
Ktoś z Was był w kinie? Co sądzicie?

Nefmi
 

2 komentarze :

  1. Było parę rzeczy, które mnie wkurzyło w filmie. Najbardziej teraz pamiętam jeden moment: kiedy Wanda podniosła z ziemi broń. Wanda bała się broni! Ogólnie film był niezły, chociaż dla kogoś kto nie czytał książki mógł być dziwny, nudny - sama nie wiem. Koleżanka się nie zachwyciła.
    Najlepsza rola - Jake Abel jako Ian :) Chociaż na początku byłam przekonana, że to zły wybór, inaczej sobie wyobrażałam Iana, to jednak przekonał mnie! Świetnie ukazał dobroć bohatera i jego miłość do Wandy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę przyznać, że książka leży u mnie już z 2 lata na półce i jeszcze nie miałam okazji po nią sięgnąć - jakoś przegrywa z innymi. Film widziałam i bardzo się rozczarowałam. Co prawda mam nadzieję, że tak jak było w przypadku sagi zmierzch, książka mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!