Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Misja ambasadora

Tytuł oryginału: The Ambassador's Mission: Book One of the Traitor Spy Trilogy
Autor: Trudi Canavan

Akcja książki rozgrywa się 20 lat po zdarzeniach opisanych w trylogii "Czarnego Maga".
Syn Czarnego Maga Sonei i nieżyjącego już Akkarina, Lorkin, chciałby osiągnąć w życiu równie wiele, co jego rodzice. Postanawia wyruszyć do Sachaki, jako asystent Ambasadora Gildii Dannyla. Jednak jest świadom grożącego mu niebezpieczeństwa ze strony Sachakan, którzy mogą chcieć się zemścić za krzywdy, których doświadczyli ze strony jego rodziców.
Kiedy najgorsze obawy Sonei potwierdzają się, nie może ona wyruszyć na pomoc synowi, ze względu na zakaz opuszczania Gildii przez Czarnych Magów. Może tylko biernie przyglądać się rozwojowi akcji...
Tymczasem po ulicach Imardinu grasuje tajemniczy Łowca Złodziei. Kiedy złoczyńca zabija rodzinę Cery'ego, ten odkrywa, iż Łowca posługuje się magią... Są tylko dwie możliwości: albo Łowcą jest ktoś z Gildii, albo po ulicach grasuje dziki mag, który kontroluje swoją moc i nie waha się jej użyć...

PS Książka trzyma w napięciu, trudno się od niej oderwać. Naprawdę warto!

2 komentarze :

  1. Opis ciekawy, a co Ty sądzisz o tej książce? Co Ci się w niej podoba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest ciekawa i, jak napisałam, trzyma w napięciu. Warto przeczytać, ale, według mnie, dopiero po przeczytaniu trylogii "Czarnego maga"
      Podobają mi się w niej niespodziewane zwroty akcji. Po skończeniu tej książki, od razu poszłam do biblioteki po kolejną część, ponieważ ta skończyła się tak, że nie wiadomo, co będzie dalej :)
      Polecam!
      Nefmi

      Usuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!