Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Stosik biblioteczny, czyli co będę czytać w najbliższym czasie

Witajcie! Na reszcie piątek, będzie można w spokoju poczytać przez weekend :)

Ostatnio zawitałam w dwóch bibliotekach i jestem naprawdę zadowolona z tego, co udało mi się tam znaleźć. Dlatego postanowiłam, że zrobię taki mały stosik, żeby się pochwalić :D

 To jest mój cały stosik!
Od góry:

-"Zaklęcie dla Cameleon" Piers Anthony, kupione za 1 zł na kiermaszu - jest to stare wydanie popularnej serii "Xanth". Nowe już mam, czeka na przeczytanie, ale to mi się bardzo spodobało :)
-"Diamentowy tron" David Eddings, kupione za 1 zł na kiermaszu
-"Wilczy trop" Patricia Briggs, wypożyczone
-"Cień i kość" Leigh Bardogo, wypożyczone
-"Sługa Boży" Jacek Piekara, wypożyczone
-"Królowa Cieni" Markus Sedgwick, wypożyczone
-"Niebo jest wszędzie" Jandy Nelson, wypożyczone - dosłownie wczoraj przeczytałam recenzję i zapragnęłam przeczytać tę książkę, a dzisiaj widzę ją w bibliotece na nowościach! Zrządzenie losy :)
-"Wilcza księżniczka" Cathryn Constable, wypożyczone - również znaleziona na nowościach,
-"Do światła" Andriej Diakow, kupione za 3 zł - co ciekawe książka wygląda na nową, w ogóle nie jest zniszczona :)
-"Anioł stróż" Nicholas Spraks, kupione za 3 zł - przygarnęłam ją, ponieważ bardzo lubię powieści tego autora :)

Czytaliście którąś z pozycji? Polecacie?
~~~
Ostatnio udało mi się także zająć pierwsze miejsce w konkursie na blogu Book Reviews. Dzisiaj przyszła nagroda, dlatego chciałabym bardzo podziękować Sophie Carmen za piękne, ręcznie robione zakładki i p.Poli Pane za książkę i autograf.

Płyta z piosenkami, która była dołączona do książki.

 Wyżej wspomniane zakładki + dwie z "Kronik ciemności".

Kisiel Frugo!

Nefmi

14 komentarzy :

  1. Jedyne co czytałam z twojego stosu to " Anioł stróż" i nawet mi się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super stosik czekam na wrażenia z lektur;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle nie czytałam nic z tych pozycji :( Jakoś moje gusta nie pokrywają się z gustami większości blogerów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam na recenzje, może coś przypadnie Ci do gustu :)
      Czasem dobrze jest być oryginalnym :D

      Usuń
  4. Miłej lektury i czekam na wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Twojego stosu nie czytałam nic, jednak życzę miłego czytania ^^
    A te zakładki są cudaśne ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakładki :)
    Widzę, że będziesz miała co czytać, ale kilka tytułów zdobyłaś w ciekawej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mnie też się podobają :)
      Tak, aż szkoda było je zostawiać...

      Usuń
  7. Zapraszam do mnie: http://miqaisonfire.wordpress.com/2014/03/08/474-wyniki-konkursu/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kisiel Frugo mniam mniam
    O żadnej książce nie słyszałam, ale czekam na twoje opinie o nich.

    OdpowiedzUsuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!