Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

"Relata refero..." #2


Tydzień temu była dyskusja, więc dziś czas na drugi post z serii "Relata refero...". Jeśli ktoś byłby zainteresowany poprzednim lub chciał się dowiedzieć, co oznacza nazwa, odsyłam TU

Natomiast tych, którzy już wiedzą, o co chodzi, zapraszam na nową dawkę linków! Co mnie zainteresowało w sieci w ciągu ostatnich dwóch tygodni?



Co sądzicie o linkach? Widzieliście któryś wcześniej? Może któryś z nich wzbudził w Was szczególny zachwyt? Z którymś się nie zgadzacie?

8 komentarzy :

  1. Ciekawe propozycje, zwłaszcza ten artykuł o polskich blogerach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :) Dziękuję za polecenie mojego tekstu komentującego ów żenujący artykuł z GW :) Pierwszy raz jestem u Ciebie na blogu - bardzo tu przyjemnie! Chętnie zostanę na dłużej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy ;) Bardzo mi miło i również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Wszędzie teraz głośno o tym artykule z GW! Co to się porobiło? Z jednej strony - fakt, ten tekst był urażający, ale z drugiej.. No ludzie, czy naprawdę powinniśmy się przejmować opinią innych? Opinią konsumpcjonistów? Komentarze były, są i będą. Czas się z tym pogodzić i robić to co się kocha, tyle w temacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, jednak mimo wszytko - nie sądzę, żeby TAKIE komentowanie naszej działalności było w porządku :/

      Usuń
  4. Nie przeżylibyśmy bez egzemplarzy recenzenckich? Proszę Was, każdy kto zakłada bloga o książkach ma na pewno sporą biblioteczkę! Własną! Ale nie ma się co stresować na negatywne słowa. Róbmy swoje i czerpmy z tego radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram w 100 procentach. Mam mnóstwo swoich książek i egzemplarze recenzenckie są tylko miłym dodatkiem. W sumie, to kiedy zakładałam bloga, nie miałam pojęcia, że otrzymywanie "darmowych" książek jest możliwe ;)

      Usuń
  5. Zauważyłam kilka artykułów, których nie czytałam, wiec chętnie się z nimi zapoznam

    OdpowiedzUsuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!