Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Wymarzone Czytadełko



Zabawę wymyślił Dominik z bloga Śniący za dnia, a do zabawy nominowała mnie Doomisia♥ z bloga Czytelnia Dominiki, za co bardzo dziękuję. A więc moje Wymarzone Czyytadełko...

1. Jaki tytuł nosiłaby Twoja wymarzona książka? 
Trudne pytanie... Myślę, że musiałby mieć w sobie coś  nietypowego, co zapada w pamięć i intryguje, prawie, że zmusza  do zapoznania się z nią, żeby przekonać się, do czego nawiązuje tytuł.

2. Do jakiego gatunku literackiego można by ją zaliczyć?
Mogłyby być wymieszane. Trochę fantastyki, trochę przygody, miłość, może znalazłoby się też trochę miejsca dla intrygi i tajemnicy? I żeby była zaskakująca! Hmm, nie wymagam za dużo? xD

3. Do stylu pisarskiego jakich autorów mogłabyś/mógłbyś przyrównać formę treści w tej książce?
J. R. R. Tolkien ^^

4. Gdzie miałaby się toczyć akcja książki?
Połączenie idealne - kawałek w świecie realnym, a reszta w wymyślonym. Myślę, że w takich proporcjach, jak np. w "Opowieściach z Narnii" :)

5. Kto byłby jej głównym bohaterem?
Ktoś wyjątkowy, jakaś nietypowa postać, która ma charakter i potrafi zaskoczyć. Nieważne, mężczyzna, kobieta czy jakiś fantastyczny stwór, byleby tylko nie był(a) płaczliwy/a...

6. Na czym opierałby się wątek przewodni?
Nie mam zielonego pojęcia, może jakiś nietypowy pomysł, na który bym nie wpadła i o którym bym nigdy nie czytała? Chyba jednak wymagam za dużo...

7. Książka posiadałaby szczęśliwe zakończenie czy też nie?
Lubie happy-endy, więc może się tak skończyć, ale wcześniej prosiłabym o jakąś tragedię, nad która można popłakać. Da się załatwić?

8. Napisana byłaby prostym językiem czy może treść kryłaby symbolizm i szczyptę filozofii?
Raczej prostym, żeby się przyjemnie czytało, chociaż... myślę, że mogę się zgodzić na trochę filozofii i symboli. ale tylko trochę! c:

9. Co prezentowałaby okładka?
Coś nietypowego, ale musi być związane z treścią.

10. A może już odnalazłaś/odnalazłeś "Wymarzone czytadełko? :)
Oj, wątpię. Przeczytałam wiele naprawdę  świetnych książek, ale raczej nie są one moimi wymarzonymi czytadełkami... Jeszcze muszę trochę poczekać :D

~~~
Z mojej strony nominuję wszystkich zainteresowanych - jeśli chcecie wziąć udział w zabawie, napiszcie, że to ja Was nominowałam ;) A jeśli nie macie ochoty dzielić się łańcuszkiem na blogu, to możecie podzielić się swoimi odpowiedziami w komentarzach - chętnie się dowiem, jakie jest Wasze Wymarzone Czytadełko.

Nefmi

7 komentarzy :

  1. Ciężkie pytania, musiałabym się głęboko nad nimi zastanowić.

    pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak na początku pomyślałam, ale jak już przysiadłam i zaczęłam pisać, to poszło z górki ^^

      Usuń
  2. Chętnie bym przeczytała o niesamowitym stworze, który żyje i w świecie realnym i wymyślonym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mogłoby być ciekawe... Jak znajdziesz taką książkę, to daj znać :)

      Usuń
  3. ''Wymarzonego czytadełka'' można szukać nawet całe życie, ale z pewnością warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się z Tobą. Mam nadzieję, że w końcu znajdę swoje ^^

      Usuń
  4. spotkałam się już wiele razy z takim wpisem, ale jakoś nie ciągnie mnie, żeby zrobić go u siebie

    OdpowiedzUsuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!