Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Potem

~wybaczcie mi nieobecność, ale mam w domu remont i trochę bałaganu, więc nie miałam jak dostać się do kompa. Dzięki za cierpliwość~Nefmi

Tytuł oryginału: Afterwards
Autor: Rosamund Lupton

11 lipca - w szkole Sidley House odbywają się zawody sportowe. Jednak nagle niebo zasnuwa czarny dym, w oknach szkoły widać płomienie. Grace, matka Jenny, która pełniła tego dnia dyżur pielęgniarki, wbiega do płonącego budynku...
Obie budzą się w szpitalu, ale coś jest nie tak. Nikt ich nie widzi, ani nawet nie słyszy. Jednak nie zważając na to, rozpoczynają śledztwo. Kto podpalił szkołę? Co nim kierowało?

Świetny thriller. Ciekawa fabuła do ostatniej strony trzyma w napięciu, a postaci, które mają wiele tajemnic, tylko ją urozmaicają. Zawiera barwne opisy i przeplatające się ze sobą wątki. Polecam! Naprawdę warto!

Nefmi

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!