Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Wielki mistrz

~wybaczcie mi nieobecność, ale dzisiaj miałam do napisania dwa sprawdziany, więc musiałam się uczyć, dzięki za cierpliwość~Nefmi

Tytuł oryginału: The High Lord. The Black Magician Trilogy: Book Three
Autor: Trudi Canavan

Po przegranej walce Regin odpuścił Sonei. Dziewczyna może się spokojnie uczyć, a nawet nawiązuje przyjaźnie.
Jednak nie wszystko układa się tak dobrze... Sonea musi mieszkać z Akkarinem, wielkim mistrzem Gildii, który zajmuje się czarną magią. Z czasem jak mag wyjawia jej więcej swoich tajemnic, Sonea nie ma już pewności, komu ufać a kogo się obawiać?

PS Książka świetna. Wciąga i trudno się od niej oderwać. Trylogia "Czarnego Maga" jest jedną z najlepszych serii, jakie przeczytałam. Polecam!

2 komentarze :

  1. Mam już jedną książkę autorstwa Trudi Canavan, lecz jeszcze jej nie przeczytałam. Mam nadzieję, że już niedługo znajdę czas, żeby się za nią wziąć. :)

    Nominowałam Twojego bloga do Liebster Awards :)
    Szczegóły znajdziesz tutaj: http://books-pal.blogspot.com/2013/03/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. UWIELBIAM tą trylogię! Bez spoilerowania dla tych co nie czytali, ale na samym końcu tak strasznie się popłakałam! Nie cierpię kiedy autorzy książek mi to robią :) Zdecydowanie polecam innym!

    W ogóle dopiero teraz przeczytałam, że oprócz czytania interesujesz się siatkówką! Witaj w klubie! Sama kocham czytać i gram w siatkówkę przez ponad połowę swojego życia już :)

    OdpowiedzUsuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!