Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Sposób na Alcybiadesa

Autor: Edmund Niziurski

Czwórka przyjaciół chodzi do prestiżowej szkoły "z tradycją". Chcą oni dostawać dobre stopnie, ale nie chcą się przy tym przemęczać (czyt. uczyć). Od starszego kolegi kupują "sposób" na nauczyciela historii, zwanego Alcybiadesem. Skutki stosowania tego sposobu mogą być zaskakujące...
Po drodze spotyka ich oczywiści wiele przygód, bardziej lub mniej przyjemnych...

PS Mnie osobiście książka się podobała, ale niektórzy podobno mieli ją jako lekturę i za nią nie przepadają :( A Wy? Czytaliście? Co sądzicie?

1 komentarz :

  1. ja nie miałam tego jako lektury (co pewnie by mnie zniechęciło), czytałam tak sama z siebie i książka bardzo mi się podobała. <3 ;)

    Pozdrawiam. (:

    OdpowiedzUsuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!